Hıçkırık



'Hıçkırık' nedir
Hıçkırık uzun vadeli bir plan, hedef veya trend içinde kısa vadeli bir Seo uzmanı bozulma için bir argo terimidir. Bir hıçkırık belirli bir şirketin iş hareketlerini, hisse senedi fiyatlarındaki düşüşü veya borsaları bir bütün olarak tanımlamak için kullanılabilir . Genellikle, bir hıçkırık daha büyük bir eğilimin göstergesi değildir, ancak bir sapma olarak kabul edilir.
Yatırımcılar için en büyük zorluklardan biri, sadece bir hıçkırık olan ve gelecek şeylerin habercisi olan şeylerin belirlenmesidir. Bir şirket satış tahminlerini dörtte bir oranında kaybederse, bu durum yalıtılmış bir etkinlik olabilir veya iş modelindeki temel bir sorunu vurgulayan birkaç yanlışın ilki olabilir .
İş dünyasında "hıçkırık" terimi genellikle bir işletmenin finansal olarak Seo hizmeti  gerilemesine uygulanır. Söz konusu kelime bazen kötü teknoloji (teknoloji hıçkırımı) gibi diğer faktörler nedeniyle işletme veya organizasyon performansındaki düşüşe de uygulanır. Hırslı ve fakir pazarlama gibi hıçkırıkların birçok nedeni vardır, ancak doğru stratejileri uygulayarak, iş liderleri geldiklerinde bu zayıflıkları daha iyi ele almak için kendilerini hazırlayabilirler.
Bazı Hıçkırık Nedenleri
Açgözlülük, zayıf teknoloji, pazarın kötü anlaşılması, düşük sosyal medya varlığı veya yokluğu ve aşırı ısınma, hıçkırıklara neden olabilecek bazı faktörlerdir. Bir iş başlangıcı, ürünlere ve pazarlamaya odaklanmak yerine pahalı ofis ürünlerine ve diğer lükslere aşırı yüklendiğinde hıçkırık oluşabilir. Bu, başlangıçta oyunun başında bütçeyi patlatabilir.
Pek çok işletme teknolojiyi beslediği için, güvenilir İnternet ve telefon sistemlerine sahip olmak, bir işi ilerletmenin anahtarıdır. Kaliteli İnternet, finansal büyümeye yardımcı olabilecek konferans görüşmeleri ve diğer teknolojik becerileri sağlar. Sosyal medya varlığı da kilit öneme sahiptir ve kendisini sosyal medyada ifşa etmeyen iş, rakiplerine verilen ilgiyi çekmeyebilir.
Pazarın anlaşılması, bir işletmenin başarısının önemli bir parçasıdır. Bu konudaki başarısızlık, bir işletmeyi alakasız hale getirebilir ve dolayısıyla finansal bir gerilemeye neden olabilir. Çok fazla çalışanı işe almak bir şirketin finansmanını azaltabilir.
Hıçkırıkların Önlenmesi ve Önlenmesi Yolları
Kurumsal Seo İş liderleri büyümeyi akılda tutarak hıçkırıklardan kaçınmaya / iyileştirmeye yardımcı olabilir. Bu zihniyet, iş liderlerinin daha sonra gelecekteki başarı için geliştirebilecekleri dersler sağladıkları sürece, hıçkırıkların kendilerine bile uzanabilir. İş liderleri ayrıca birçok farklı gelecek senaryosuna hazırlanmak zorundadır. Geçmişte çizim yapmak ve piyasadaki mevcut durumu incelemek, bu kişilerin bir işletmenin maliyesinin alabileceği en az birkaç yolu tanımlamasına yardımcı olabilir. Doğru düşünce de anahtardır. Gelecekteki zorlukların en iyisini yapmak için hazırlanan ve hatta heyecanlanan bir iş adamı, başarılı olmak için daha iyi bir şansa sahip olabilir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aktüeryal Kazanç veya Kayıp

Fasikül nedir?

Bir Supermax Hapishanesi Nedir?