Hıçkırık
'Hıçkırık' nedir
Hıçkırık uzun vadeli bir
plan, hedef veya trend içinde kısa vadeli bir Seo
uzmanı bozulma için bir
argo terimidir. Bir hıçkırık belirli bir şirketin iş hareketlerini, hisse
senedi fiyatlarındaki düşüşü veya borsaları bir bütün olarak tanımlamak için
kullanılabilir . Genellikle, bir hıçkırık daha büyük bir eğilimin göstergesi
değildir, ancak bir sapma olarak kabul edilir.
Yatırımcılar için en büyük
zorluklardan biri, sadece bir hıçkırık olan ve gelecek şeylerin habercisi olan
şeylerin belirlenmesidir. Bir şirket satış tahminlerini dörtte bir oranında
kaybederse, bu durum yalıtılmış bir etkinlik olabilir veya iş modelindeki temel
bir sorunu vurgulayan birkaç yanlışın ilki olabilir .
İş dünyasında
"hıçkırık" terimi genellikle bir işletmenin finansal olarak Seo
hizmeti gerilemesine uygulanır. Söz konusu kelime bazen kötü
teknoloji (teknoloji hıçkırımı) gibi diğer faktörler nedeniyle işletme veya
organizasyon performansındaki düşüşe de uygulanır. Hırslı ve fakir pazarlama
gibi hıçkırıkların birçok nedeni vardır, ancak doğru stratejileri uygulayarak,
iş liderleri geldiklerinde bu zayıflıkları daha iyi ele almak için kendilerini
hazırlayabilirler.
Bazı Hıçkırık Nedenleri
Açgözlülük, zayıf
teknoloji, pazarın kötü anlaşılması, düşük sosyal medya varlığı veya yokluğu ve
aşırı ısınma, hıçkırıklara neden olabilecek bazı faktörlerdir. Bir iş
başlangıcı, ürünlere ve pazarlamaya odaklanmak yerine pahalı ofis ürünlerine ve
diğer lükslere aşırı yüklendiğinde hıçkırık oluşabilir. Bu, başlangıçta oyunun
başında bütçeyi patlatabilir.
Pek çok işletme teknolojiyi
beslediği için, güvenilir İnternet ve telefon sistemlerine sahip olmak, bir işi
ilerletmenin anahtarıdır. Kaliteli İnternet, finansal büyümeye yardımcı
olabilecek konferans görüşmeleri ve diğer teknolojik becerileri sağlar. Sosyal
medya varlığı da kilit öneme sahiptir ve kendisini sosyal medyada ifşa etmeyen
iş, rakiplerine verilen ilgiyi çekmeyebilir.
Pazarın anlaşılması, bir
işletmenin başarısının önemli bir parçasıdır. Bu konudaki başarısızlık, bir
işletmeyi alakasız hale getirebilir ve dolayısıyla finansal bir gerilemeye
neden olabilir. Çok fazla çalışanı işe almak bir şirketin finansmanını
azaltabilir.
Hıçkırıkların Önlenmesi ve
Önlenmesi Yolları
Kurumsal Seo İş liderleri büyümeyi akılda tutarak hıçkırıklardan
kaçınmaya / iyileştirmeye yardımcı olabilir. Bu zihniyet, iş liderlerinin daha
sonra gelecekteki başarı için geliştirebilecekleri dersler sağladıkları sürece,
hıçkırıkların kendilerine bile uzanabilir. İş liderleri ayrıca birçok farklı
gelecek senaryosuna hazırlanmak zorundadır. Geçmişte çizim yapmak ve piyasadaki
mevcut durumu incelemek, bu kişilerin bir işletmenin maliyesinin alabileceği en
az birkaç yolu tanımlamasına yardımcı olabilir. Doğru düşünce de anahtardır.
Gelecekteki zorlukların en iyisini yapmak için hazırlanan ve hatta heyecanlanan
bir iş adamı, başarılı olmak için daha iyi bir şansa sahip olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder